REGULAMIN PROMOCJI „10 LAT GWARANCJI NA SILNIK”


I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Organizator - CONCEPT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000173995, o numerze identyfikacyjnym NIP: 8992488203.

2. Uczestnik - pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, mająca miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokonująca zakupu produktu w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 KC (za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).

3. Produkt promocyjny - produkt marki Concept. Model urządzenia biorący udział w promocji „10 lat gwarancji na silnik”, zgodnie z tabelą poniżej.


Gwarancja 10 lat

 

II. ZASADY PROMOCJI

Promocja polega na przedłużeniu gwarancji producenckiej do 10 lat dla Produktu promocyjnego, na warunkach określonych w niniejszym regulaminie. Promocja „10 lat gwarancji na silnik” skierowana jest wyłącznie do konsumentów, to jest osób fizycznych dokonujących zakupu Produktu promocyjnego na własny użytek, niezwiązany z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

1. Promocja prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Promocji trwa od 01.09.2024 do 31.05.2025 r. lub do wyczerpania zapasów.
3. Promocja obejmuje wyłącznie produkty wymienione w punkcie I
4. Udział w Promocji jest dobrowolny.
5. Promocja nie łączy się z innymi promocjami organizowanymi przez Organizatora.
6. Promocja „10 lat gwarancji na silnik” dotyczy wyłącznie pierwotnego nabywcy i nie może zostać przeniesiona na osoby trzecie.
7. Uczestnictwo w Promocji uzależnione jest od zakupu przynajmniej jednego z Produktów Promocyjnych. Promocją objęty jest wyłącznie Produkt Promocyjny fabrycznie nowy, zakupiony przez Uczestnika w czasie trwania promocji.
8. Uczestnicy promocji, poprzez rejestrację produktu potwierdzają chęć uczestnictwa w promocji, oraz wyrażają zgodę na wykorzystanie przez Organizatora ich danych osobowych, dla potrzeb prowadzenia niniejszej promocji. Warunkiem przystąpienia do promocji jest zapoznanie się i akceptacja niniejszego regulaminu. Potwierdzenie następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w ramach rejestracji produktu.
9. Aby skorzystać z promocji należy zarejestrować produkt na stronie internetowej https://www.promocjaconceptagd.pl/ w zakładce „10 lat gwarancji na silnik”, nie później niż 30 dni po dokonaniu zakupu urządzenia promocyjnego. Rejestracja musi być dokonana zgodnie z wytycznymi na stronie rejestracyjnej.
10. Zgłoszenia dotyczące Produktu promocyjnego zakupionego przed i po czasie trwania Promocji nie będą rozpatrywane.
11. W zgłoszeniu wymagane są:
- skan lub zdjęcie dowodu zakupu
- dane kupującego Produkt promocyjny
- dane sprzedającego Produkt promocyjny
- model Produktu promocyjnego oraz data zakupu
- numer seryjny urządzenia

W przypadku przesłania zgłoszenia nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszym regulaminie Organizator promocji skontaktuje się z Uczestnikiem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania niepełnego Zgłoszenia w celu uzupełnienia danych. Uczestnik jest zobowiązany do uzupełnienia brakujących danych do 30 dni od dnia otrzymania wezwania. Po upływie tego terminu niepełne zgłoszenie nie będzie rozpatrywane.

12. Organizator ma prawo żądać od Uczestnika przesłania oryginalnego dowodu zakupu w celu jego weryfikacji. Organizator poinformuje Uczestnika o tym drogą mailową lub telefoniczną. Organizator odeśle Uczestnikowi oryginał dowodu zakupu po dokonaniu jego weryfikacji, najpóźniej w ciągu 10. dni od otrzymania i poinformuje o decyzji odnośnie przyznania „10 lat gwarancji na silnik”.
13. Uczestnikowi przysługuj możliwość zgłoszenia więcej niż jednego Produktu promocyjnego w ramach Promocji.
14. Uczestnikowi przysługuje jedna „10 lat gwarancji na silnik” do jednego Produktu promocyjnego zgłoszonego zgodnie z niniejszym regulaminem.
15. „10 lat gwarancji na silnik” nie przysługuje Uczestnikowi jeśli odstąpi od umowy zakupy Produktu promocyjnego, to jest zwróci Produkt promocyjny i otrzyma zwrot zapłaconej ceny.
16. Certyfikat przyznania „10 lat gwarancji na silnik” zostanie do Uczestnika wysłany drogą mailową, co nastąpi każdorazowo do 30 dni od dnia prawidłowego zgłoszenia Produktu promocyjnego.
17. Po otrzymaniu certyfikatu „10 lat gwarancji na silnik” Uczestnik musi go zachować na czas trwania gwarancji.
18. Certyfikat „10 lat gwarancji na silnik” jest podstawą dokumentującą jej nabycie. W przypadku zgłoszenia reklamacji na prawach „10 lat gwarancji na silnik” jest on niezbędnym dokumentem pozwalającym serwisowanie sprzętu na warunkach wskazanych w niniejszym regulaminie. Brak certyfikatu jest jednoznaczne z odrzuceniem zgłoszenia serwisowego.
19. Niespełnienie którychkolwiek z warunków regulaminu skutkuje wykluczeniem z promocji, w szczególności:
- nie dopełnienie w terminie któregoś z warunków wskazanych w niniejszym regulaminie;
- nieprawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego;
- na dowodzie zakupu będzie data potwierdzająca zakup poza terminem trwania promocji lub dowód zakupu okaże się fałszywy;
- stan dowodu zakupu (np. nieczytelny lub rozerwany) uniemożliwi weryfikację danych.

 

III. WARUNKI GWARANCJI

CONCEPT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław, gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 24 m-cy, od daty wydania sprzętu kupującemu oraz na okres „10 lat gwarancji na silnik” w ramach Promocji.

Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie na terenie Rzeczpospolitej Polski przez Autoryzowany Serwis, według poniższych zasad:
1. Zgłoszenie wady sprzętu na podstawie niniejszej gwarancji powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od dnia wykrycia wady, na podstawie dowodu zakupu reklamowanego sprzętu.
2. Autoryzowany Serwis dokona naprawy w ciągu 30 dni (roboczych) od otrzymania zgłoszenie reklamacji.
3. Termin usunięcia wady może być wydłużony o czas potrzebny do importu niezbędnych części zamiennych, w każdym razie nie dłuższy niż 30 dni roboczych. W każdym takim przypadku Autoryzowany Serwis powiadomi klienta o wydłużeniu terminu naprawy gwarancyjnej w związku z koniecznością sprowadzenia części zamiennych i poda nowy termin usunięcia wady.
4. Reklamowany sprzęt zainstalowany na stałe w miejscu używania jest naprawiany u użytkownika w uzgodnionym dniu, a jeżeli naprawa musi być dokonana w Autoryzowanym Serwisie, w uzgodnionym dniu jest odbierany przez Autoryzowany Serwis i dostarczany po naprawie transportem i na koszt Autoryzowanego Serwisu.
5. W ramach przedłużonej gwarancji klient ma prawo do jednej bezpłatnej naprawy/wymiany gwarancyjnej usuwalnych usterek silnika inwertorowego lub sprężarki inwerterowej, powstałych w okresie przedłużonej gwarancji, na urządzenie zakupione w ramach tej promocji. W przypadku uznania roszczenia silnik lub sprężarka mogą zostać naprawione lub wymienione na nowe, według uznania centrum serwisowego.
6. W przypadku naprawy reklamowanego sprzętu w miejscu używania, klient powinien zapewnić miejsce i warunki do naprawy sprzętu.
7. Niniejsza gwarancja nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi reklamowanego sprzętu, do których wykonania zobowiązany jest użytkownik sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt.
8. Jeżeli w trakcie wykonywania naprawy gwarancyjnej stwierdzi się niezgodność montażu reklamowanego sprzętu z wydaną przez producenta instrukcją obsługi sprzętu i wynikają z tego faktu dodatkowe koszty demontażu, te dodatkowe koszty powstałe w związku z koniecznością demontażu nieprawidłowo zamontowanego sprzętu pokrywa klient. W takim przypadku, przed podjęciem prac na koszt klienta, przedstawiciel Autoryzowanego Serwisu poinformuje klienta o wysokości kosztów z tytułu demontażu nieprawidłowo zamontowanego sprzętu i podejmie dalsze czynności po uzyskaniu zgody klienta na obciążenie go dodatkowymi kosztami.
9. W przypadku zgłoszenia wady, która nie jest objęta gwarancją, klient pokrywa koszty usługi naprawy według cennika Autoryzowanego Serwisu. W takim przypadku, przed podjęciem prac naprawczych na koszt klienta, przedstawiciel Autoryzowanego serwisu poinformuje klienta o wysokości kosztów i podejmie dalsze czynności po uzyskaniu zgody klienta.
10. Rozszerzona gwarancja nie obejmuje:
a) całego urządzenia, a jedynie jednostkę napędową, tj. silnik inwerterowy i sprężarkę inwerterową urządzeń Concept objętych promocją,
b) elektroniki sterującej silnikiem,
c) urządzenia eksploatowanego poza warunkami indywidualnego gospodarstwa domowego,
d) urządzenia zakupionego na fakturę w związku z prowadzoną przez nabywcę działalnością gospodarczą,
e) mechanicznych uszkodzeń sprzętu spowodowanych przez użytkownika i wywołanych nimi wad,
f) uszkodzenia i wady sprzętu wynikłe na skutek:
— niezgodnego z instrukcją obsługi używania, przechowywania lub konserwacji sprzętu,
— działania instalacji domowej niespełniającej wymogów technicznych dla sprzętu określonych w instrukcji obsługi sprzętu,
— samowolnych, dokonanych przez użytkownika lub osoby trzecie inne niż Autoryzowany Serwis, napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych sprzętu
g) części szklanych i żarówki oświetlenia,
h) usterki sprzętu, którą zgodnie z instrukcją obsługi reklamowanego sprzętu, użytkownik może naprawić sam.
11. W przypadku zgłoszenia reklamacji nieobjętej gwarancją, Autoryzowany Serwis obciąża klienta kosztami naprawy reklamowanego sprzętu. W takim przypadku, przed rozpoczęciem naprawy, Autoryzowany Serwis powiadomi klienta o wysokości kosztów naprawy sprzętu w zakresie wady nieobjętej gwarancją i podejmie się naprawy po uzyskaniu zgody klienta.
12. Montażu sprzętu wymagającego fachowego podłączenia do sieci elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej lub gazowej, dokonywać mogą wyłącznie osoby uprawnione, pod rygorem utraty uprawnień gwarancyjnych.
13. W przypadku stwierdzenia przez Autoryzowany Serwis braku możliwości naprawy sprzętu lub wielokrotności (tj. więcej niż jednej) napraw/wymiany gwarancyjnej usuwalnych usterek silnika inwertorowego lub sprężarki inwerterowej, klientowi nie przysługuje prawo do wymiany reklamowanego sprzętu na nowy, wolny od wad, po upływie 24-miesięcznej gwarancji producenckiej.
14. W okresie „10 lat gwarancji na silnik” klientowi nie przysługuje prawo zwrotu pieniędzy za Produkt promocyjny.
15. Sprzęt należy przyłączać do gniazdka z bolcem uziemiającym. Nie dotyczy urządzeń w II klasie izolacji.
16. Gwarancji udziela się od daty wydania urządzenia udokumentowanej dowodem zakupu.
 

IV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Promocja nie narusza praw Uczestników wynikających z przepisów ogólnych, w szczególności z tytułu rękojmi, gwarancji, czy odstąpienia od umowy zawieranej na odległość, z zastrzeżeniem, że w przypadku odstąpienia przez Uczestnika od zawartej na odległość umowy sprzedaży Produktu Promocyjnego odstąpienie wywołuje skutek w stosunku do Produktu Promocyjnego.
2. Niniejsza promocja nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym, których wynik zależy od przypadku w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych (Dz. U. Nr 201 poz. 1540).
3. Reklamacja związane z uczestnictwem w promocji może zostać złożona przez Klienta w dowolny sposób, pisemnie na adres: ul. Ostrowskiego 30, 53-238 Wrocław; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sales@my-concept.pl. Zaleca się podanie przez Uczestnika w opisie reklamacji: imię, nazwisko, adres do korespondencji osoby składającej reklamację oraz opis podstawy reklamacji. Organizator ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony drogą, która została wybrana przez Uczestnika w złożonej reklamacji, na piśmie lub na adres poczty elektronicznej.
4. Aktualny Regulamin dostępny będzie w siedzibie Organizatora, dodatkowe informację o Promocji i produktach Concept będą udzielane pod numerem telefonu 71 339 04 44
5. Organizatorowi w ramach obowiązujących przepisów przysługuje prawo do zmiany Regulaminu.
 

V. DANE OSOBOWE

1. Uczestnicy promocji wyrażają zgodę na wykorzystywanie i przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych uzyskanych w związku z organizacją promocji w celu przeprowadzenia wyżej wymienionej promocji.
2. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Concept Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 30. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji promocji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji promocji „Przedłużona gwarancja Concept”. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres wymagany przepisami prawa. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych skutkuje odmową realizacji promocji.

 

 

Jak znaleźć numer seryjny
 
 
Informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych wskazanych w formularzu jest: CONCEPT POLSKA sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Ostrowskiego 30 53-238 we Wrocławiu, NIP: 8992488203,
tel. +48713390444, e-mail: sales@my-concept.pl
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej dotyczących cookies oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych zawiera Polityka prywatności
Prawa autorskie © Concept Polska Sp. z o.o.    by noman1@wp.pl